Minggu, 30 Mei 2010

Sahabat Kecilku

Ketika aku masih kecil. Aku mempunyai ingatan tentang sahabat. Aku mempunyai sahabat terbaik. Dia sahabat pertamaku. Dialah yang membuatku sadar akan kehadiran orang-orang disekeliling memperhatikan kita. Dialah yang membuatku ceria. Dialah sahabat pertamaku sekaligus sahabat yang kurindukan.
Ketika ku merasa gelisah, dia berada disampingku tuk membuatku kembali ceria.
Ketika ku ingin menangis, dia menghiburku hingga membuatku tertawa.
Ketika ku merasa gundah, dialah tempat ku tuk mengeluarkan isi hatiku....
Tapi sekarang dia tak dapat menghiburku lagi.........
Aku rindu kan keberadaan dia...
Aku rindu kan suaranya...cerianya...kelincahannya...
Aku ingin sekali melepas rindu dengan dirinya...
Aku ingin bermain lagi dengannya
Aku ingin....
Aku ingin....
Ingin sekali tertawa bersama kembali

Owh...Sahabatku...
Walaupun dirimu tak ada disampingku...
Kau tetap sahabat terbaikku
Sahabat pertamaku..
Sahabat kecilku..

Owh...
Sungguh aku rindu padamu...
Semoga dimana kau berada kau masih tetap mengingatku walaupun kau punya sahabat baru...
Semoga hidupmu lebih cerah dan bahagia...

0 komentar:

Posting Komentar

By :
Free Blog Templates